Με κάθε αναπροσαρμογή στον αλγόριθμο αναζήτησης Google, οι προσεγγίσεις στην έρευνα λέξης κλειδιού SEO γίνονται ξεπερασμένες. Παρά την αφιέρωση στις στρατηγικές SEO τους, πολλές επιχειρήσεις δεν βλέπουν οποιαδήποτε αποτελέσματα λόγω των παρερμηνειών σχετικών με την έρευνα λέξης κλειδιού. Εάν αυτό ισχύει και για εσας, τότε πρέπει να προσπαθήσετε να βρείτε μια πιό σύγχρονη ερευνητική στρατηγική λέξης κλειδιού.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε σωστά.
Επιλέξτε ένα σωστό σύνολο απο επικεφαλίδες και λέξεις κλειδιά. Στις κεφαλίδες να αναφέρετε μία σύντομη και απλή περιγραφή ενώ οι λέξεις κλειδιά συνήθως τρείς ή περισσότερες λέξεις. Ενα γρήγορο παράδειγμα είναι το παρακάτω:

Κεφαλίδα: Συμβουλές μαγειρικής
Λέξεις Κλειδιά: Πως να φτιάξω μια μακαρονάδα

Τώρα, μια μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι οι κεφαλίδες είναι συνήθως ανταγωνιστικότεροι. Υπάρχουν χιλιάδες ιστοχώροι που στοχεύουν στις «Συμβουλές μαγειρικής» κάτι που το κάνει πιο δύσκολο για υψηλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης.

Οι λέξεις κλειδιά απ’την άλλη, είναι λιγότερο ανταγωνιστικές, αλλά και λιγότερο πιθανό να τις αναζητήσουν. Όσο καλύτερα καταλαβαίνετε το αγοραστικό κοινό σας τόσο αποτελεσματατικότερες και ακριβέστερες λέξεις-κλειδιά μπορείτε να δημιουργήσετε.

Οι σύγχρονες στρατηγικές SEO πρέπει να έχουν μια ισορροπία των κεφαλίδων και των λέξεων-κλειδιών. Θα είναι καλύτερο αν δέν προσπαθήσετε να βάλετε πολύ περιεχόμενο.

Μην χρησιμοποιήτε λέξεις-κλειδιά που δεν αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενό σας.